Thursday, July 10, 2014

Testimoni Pengguna Set Kanak-kanak Shaklee

Ha, aritu saya dah share Set Kanak-kanak Shaklee yang disyorkan untuk memastikan mereka membesar dengan sihat, kuat, cergas dan bijak. Kalau nak tahu supplemen apa, boleh tengok entry Set Kanak-Kanak Shaklee

Kali ni saya nak share pula, testimoni-testimoni daripada pengguna Set Kanak-kanak Shaklee..

Testimoni 1 : SELERA bertambah, BERAT naik, semakin SIHAT



Testimoni 2 : FOKUS yang lama, BERTENAGA, CERGAS & CERDAS, KULIT makin elok



Testimoni 3 : ASTHMA semakin pulih, DEMAM cepat sembuh



Testimoni 4 : SELESEMA mudah hilang, SELERA bertambah, BERTENAGA, SEDAP



Ha, dan ini pulak testimoni dari saya sendiri. Saya pon dah campurkan Meal Shakes ni dalam susu Dania, dah 2 minggu pon. Kesnya, saya kesian sangat ngan Dania asyik selesema aje sejak duduk kat Taska, hidungnya tak pernah kering. Sampaikan telinganya bernanah..huhu

Alhamdulillah, skang telinganya dah baik dan hidungnya dah kering, dah tak selesema lagi. Kalau selesema pon, kejap aje dah baik. 

Jadi, bagi yang risaukan kesihatan anak, saya memang syorkan SET KANAK-KANAK SHAKLEE ni, sebabnya saya sendiri dah tengok KESAN POSITIF set ni pada anak saya, biiznillah..

Nak tahu harga set ini, boleh hubungi kami. Yang pasti, Memang jimat dan berbaloi sebabnya set ini boleh tahan sehingga 2-3 bulan.  Jika nak dibandingkan dengan khasiat dan kebaikan yang diperolehi tu, memang murah sangat.. Dengan kami, uols boleh bayar secara ansuran.

 Cara pengambilan vitamin yang tepat dan konsultasi percuma juga diberikan.

Ataupun

Anda boleh terus dapatkan Set Kanak-kanak ini dengan klik gambar di bawah



Maklumat lanjut, hubungi

cikpuanhady 010 901 8101
Penghantaran PERCUMA & COD bagi kawasan di Kuantan, Pekan, Gambang
(laluan terpilih)


Dengan setiap pembelian vitamin di Sihat Lagi Kaya, anda layak mendapat:-
- Jadual Makan Vitamin

- Konsultasi Percuma Berterusan
- Jemputan ke group Facebook exclusive

- Peluang menjana income dengan Shaklee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails